Forum   Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MKI - 2.0 16V - parametry kalkulatora wtrysku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kufel
Użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:47, 21 Wrz 2011    Temat postu: MKI - 2.0 16V - parametry kalkulatora wtrysku

Witam

Poszukuję informacji o wartościach parametrów odczytanych w lexii

mam problem z falującymi i bardzo niskimi obrotami.

Na pierwszy rzut oka temp. płynu chłodzącego wydaje się za niska, wach się w przedziale 43 - 47 stopni - czy tak powinno być?
Dla porównania temp wskazywana przez czujnik BSI to 90 stopni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
proBIELANY
Użytkownik



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:53, 21 Wrz 2011    Temat postu:

A " macałeś" może przewody od chłodnicy? Może któryś masz zawalony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kufel
Użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:59, 21 Wrz 2011    Temat postu:

na przewodach wszystko jest ok.
chodzi mi czy ta temp. pokazywana w kalk. wtrysku nie powinna być wyższa.
Podejrzewam czujnik lub jego wiązkę.
chyba, że mierzy on temp. wody powracającej z chłodnicy do bloku i jest ona tak obniżona?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
proBIELANY
Użytkownik



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:42, 21 Wrz 2011    Temat postu:

Powiem Ci, że sam u siebie w tym samym aucie sprawdziłem jak to jest i u mnie też temp wg lexii nie przekroczyła 50 stopni, natomiast wskazówka była już dawno na połowie. Ale z kolei wchodząc w BSI i informacje wskaźników a potem cośw stylu informacje czujników to pokazało mi temp. wody chłodzącej 95 stopni. Nie bardzo wiem o co kaman...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kufel
Użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:59, 21 Wrz 2011    Temat postu:

to wynika z tego ze BSI czyta temp z czujnika wody przy chłodnicy(niebieski), a wtrysk czyta z czyjnika z bloku w okolicy między termostatem i EGR (zielony)

Jeżeli ty też masz taki odczyt oznacza prawidłowy, a myślałem że mam dobry trop.

Jeszcze jedno - odczyt ciśnienia dolotowego, nigdy nie przekroczyło 1000mB, nawet przy pedale w podłodze.

Właśnie zauważyłem tez błąd temp powietrza dolotowego, chyba z rana, pokazało -40st. może to czujnik temp powietrza pod przepustnicą warjuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
proBIELANY
Użytkownik



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:28, 22 Wrz 2011    Temat postu:

Po sprawdzeniu rano auta ciśnienie dolotu wynosiło ok.300 - 450 mb, a temperatura powietrza dolotowego 54 stopnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Takie wskazania miałem zaraz po udanej próbie odpalenia auta... Temp cieczy chyba trochę za wysoka, skoro rano było 13 stopni. Po uruchomieniu silnika temp. zaczęła spadać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez proBIELANY dnia Czw 8:30, 22 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kufel
Użytkownik



Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:26, 26 Wrz 2011    Temat postu:

witam

no to już widzę, że u mnie temp płynu chłodzącego nigdy nie przekroczyła 50stopni.

Muszę zdemontować czujnik i zobaczyć jak sie zachowuje rezystancja w temp od 0 do 100. Nie wiesz przypadkiem jakie są graniczne wartości rezystancji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
proBIELANY
Użytkownik



Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:19, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Problem w tym, że ta temp. 79,9 to była zaraz po odpaleniu auta z samego rana. Po odpaleniu zaczęła dopiero powoli spadać. Co do wartości min/max to nie mam pojęcia jakie powinny być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin