Forum   Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dziwny błąd C3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serg77
Użytkownik



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:32, 31 Mar 2014    Temat postu: dziwny błąd C3

Witam.
Dzisiaj po raz pierwszy wykonałem diagnostykę swojego C3 1,4 z 2009r i nieco się zdziwiłem. Zarejestrowanych było około 630 błędów, z czego większość okazało się przepalonymi żarówkami (nie wiedziałem że rejestruje przy każdym przekręceniu stacyjki jako nowy błąd?). Te błędy nie zmartwiły więc mnie, ale bardziej przejąłem się błędem o kodzie FA58 (0A58), który również dosyć często się ujawnia. W błędzie tym jest dziwna temperatura płynu chłodzącego (np. 176st.C), chociaż nie ma żadnych innych oznak i alarmów o przegrzewaniu silnika, w innych również tego typu błędach prócz dziwnej temperatury, w rubryce stan elektryczny pojazdu jest napięcie 23,9V... Czy ktoś wie co może się dziać?, jakieś pomysły, rady? Niestety nie mogę wrzucić zrzutu bo mam za mało postów i za krótko jestem na forum Smile, ale jeśli ktoś ma ochotę pomóc to podeślę maila ze zrzutem:)
Z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sołtys_Elbląga
Użytkownik



Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:13, 01 Kwi 2014    Temat postu:

Skasuj błędy i wykonaj jazdę próbną. Te 176* to pewnie słaby styk lub uwalony czujnik albo przewody po drodze, błąd rejestruje kiedy wystąpi przez ułamek sekundy, ale trwa to za krótko żeby zarejestrować to na zegarze. Po prostu nie jest to błąd krytyczny, gdyby temperatura szła od 90 po kolei to wtedy miałbyś błąd, tu jest tylko skok. Olej to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serg77
Użytkownik



Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:27, 02 Kwi 2014    Temat postu:

no właśnie, pokasowałem, pojeżdżę trochę i kukne co tam się dzieje Smile. Myślę, że jak się zrobi trochę cieplej to odłączę aku i "rozruszam" wszystkie złącza i wtyczki, tylko przeraża mnie później ta procedura pierwszego uruchamiania tego auta po podłączeniu aku..., ciekawe czemu tak skomplikowali sprawę? Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez serg77 dnia Śro 20:28, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sołtys_Elbląga
Użytkownik



Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:26, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Nic nie odłączaj, po co? Zostaw tak jak jest pókim nie wyskoczy coś na wyświetlaczu. Zbyt przewrażliwiony jesteś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin